گزارش برنامه

گزارش تصویری صعود زمستانی یک روزه قله بینالود

سختی ها را مانند موانعی نبینید که جلو پیشرفتتان را گرفته اند !!
آنها تمرین‌هایی هستند که ماهیچه‌های اراده‌تان را تقویت کرده تا بتوانید کارهای فوق‌العاده‌ انجام دهید.

برنامه زمستانی و یک روزه بینالود؛ از مسیر سنگین و پرکشش نیشابور علی رغم تعداد کم و با صرف هزینه گزاف اجرا شد تا بار دیگر یاد آور شویم؛ هدف از اجرای برنامه های زمستانی کسب در آمد نیست و اجرای برنامه های ارزشمندی که باعث ارتقای سطح کوهنوردی همنوردان چکاد باشد، سرلوحه اهداف دراز مدت چکاد میباشد و زهی سعادت برای عزیزانی که این توفیق را داشتند تا در این برنامه جذاب و با شکوه همراهمان باشند و صعود موفقشان در دفتر صعود های زرین چکاد بعنوان یک صعود زیبای زمستانی ثبت شد.

قله بینالود

سلام بر یکایک عزیزان
❇️درود بر سرپرست پر توان، مقتدر و شایسته چکاد؛ جناب آقای جعفرمنش عزیز برای مدیریت و راهبردی یک برنامه سنگین زمستانی با ایمنی و موفقیت تمام. دستمریزاد.

❇️درود بر همنوردان جان؛ عزیزان پر توان و مقتدر؛ کوهنوردان خالص و بی ریای باشگاه بینالود نیشابور که همیشه و همه جا حضورشان بعنوان بازوان توانا باعث دلگرمی ما بوده است.
جناب آقایان صداقت و کریمی تشکر فراون برای سرقدمی و عقب داری مسئولانه تیم ..

📌 تشکر از کوه بانوی توانا و قدرتمند چکاد، سرکار خانم لعیا اسد زاده بعنوان نماینده بانوان چکاد، که بهترین الگو برای بانوان هستند و با تمرینات مداوم در آمادگی بالائی هستند و حضورشان در برنامه های سنگین مایه فخر چکاد میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا