گزارش برنامه
موضوعات داغ

گزارش تصویری کوهپیمایی ۳.۵ روزه منحصربفرد در ارتفاعات هزارمسجد

برای اولین بار بصورت باشگاهی، کوهپیمایی بهاری از حمام قلعه به ژرف تا روستای خرکت

برنامه ۳/۵ روزه هزار مسجد رویائی با حضور این افراد رقم خورد.

🎯 با ارزش ترین چیز در زندگی
این نیست که چه چیزهایی را داریم
بلکه این است که چه ” کسانی” را داریم.

📌 با درایت و سرپرستی شایسته جناب سجادی یکی از زیباترین و بکرترین مناطق هزار مسجد بصورت باشگاهی پیمایش شد.
با توجه به وسعت منطقه پیمایش شده و زیبائی وصف ناپذیر منطقه گزارش تصویری این برنامه در چند مرحله حضور شما ارجمندان ارائه خواهد شد.

گزارش تصویری روز اول:

خشمگین و مهربان باهم
سلام ای عصر
گاهی برفی، گاه بارانی!
و چه شب پر از آرامشی در این کلبه پر از صفا به لطف میزبان عزیزمان گذشت.
این گزارش پیمایش عصر روز اول بود
روز دوم سفر به هزار مسجد رویائی از ایستق سو به روستای ژرف با بارش برف شروع شد و همه مسیر در مسیر رودخانه بود

به دور باغِ دل، پرچین‌تان سبز
شکفتن‌های عطرآگین‌تان سبز
نسیم و سبزه و گل غرق آواز
هوای صبح فروردین‌تان سبز…

اینجا آبگرم ایستق سو بود برای دقایقی گرما بخش پاهای یخ کرده!
در میانه مسیر مهمان خانه باغ گرم و با صفای اقای طوسی شدیم و با چای داغ و بخاری هیزمی گرم شدیم . ممنون از سرپرست برای هماهنگی
ادامه مسیر به سمت ژرف

عشق می‌ورزیم تا چیزی که میان حیوانات به صورت غریزهٔ حیوانی صورت می‌پذیرد، میان ما، به صورت موضوعی بشری، موضوعی بر اساس انتخاب دو روح، بر اساس موضوعی که بر پایهٔ همهٔ ادراکات انسانی، قلبی و خدایی استوار شده باشد صورت بگیرد؛ این است که همیشه با تو می‌گویم:

«تو را دوست می‌دارم.»

چالشهای مسیر کم نبود
نزدیک روستا به خاطر عمق زیاد آب ترجیح دادیم ارتفاع بگیریم .کوهپیمائی هم داشتیم
ساعت سه عصر رسیدیم روستای ژرف

امروز حس میکنم چیزی به زندگی بدهکار نیستم؛ چرا که بهترین و سخت‌ترین لحظات را لحظه به لحظه و به تمامی زندگی کرده‌ام.
زندگی درد را به من شناساند
عشق را به من آموخت،
شور و شیدایی خلاقیت را به من داد.
و به من باوراند که سهم انسان از خوشبختی به اندازهٔ عشقی است که ایثار می‌کند.

و شبی گرم و خوابی خوش به لطف میزبان عزیزمان جناب آقای طوسی را گذراندیم.

پایان روز دوم ..

سفر به هزارمسجد ادامه دارد
کوه ها در انتظار
و دشت های سر سبز مرا می طلبند.

در چند قدمی بر فراز دره سیستان هستیم

از گل شنیدم بوی او
مستانه رفتم سوی او
تا چون غبار کوی او
در کوی جان منزل کنم …

مطمئن بودم که اگر کسی فقط و فقط با لحظات حال زندگی کند و با علاقه‌مندی کامل به هر گلی که سر راهش است، نگاه کند و هر درخششی را که بر روی هر لحظهٔ گذرا می‌رقصد گرامی دارد، آن‌وقت است که زندگی در برابرش خلع سلاح می‌شود.

سلام و عرض ادب حضور ارزشمند تک تک همراهان برنامه سه و نیم روزه هزار مسجد چالشی

خدا را شاکریم که این برنامه زیبا برای اولین بار بصورت باشگاهی با تعداد افراد بالا و موفقیت تمام اجرا شد

خدا قوت و دستمریزاد حضور محترم سرپرست شایسته برنامه؛ جناب آقای سجادی برای هدایت ؛ ناوبری ؛ مسیر یابی و مدیریت عالی برنامه .دستمریزاد .

برنامه ای که در یک هوای زمستانی و سرد با بارش برف استارت خورد و نهایت در یک هوای بهاری پایان یافت
در این برنامه باران , برف، مه، آفتاب ، سرما و گرما را تجربه کردیم و از گرمای محبت و حس همکاری تیمی گرم شدیم و دریافتیم که برنامه های سخت فقط به لطف همیاری و همدلی قابل اجرا خواهد بود

در این برنامه جناب آقای محمد شاکری بعنوان فردی صبور و بردبار مسئولیت عقب داری تیم را عهده دار بودند که صمیمانه تشکر میکنم

جناب آقای مصطفی سلیمی بعنوان میاندار در حمایت همه جانبه تیم سهم بسزائی داشتند و صمیمانه تشکر میکنم

ثبت تصاویر زیبای این برنامه مهیج با زحمات جناب آقای پیروز فر و جناب آقای سلیمی خاطره انگیز شد .سپاسمندم

تشکر میکنم از حضور ارزشمند بانوان در این برنامه سنگین که با توانایی بالا نشان دادند آمادگی جسمانی شرکت در هر برنامه کوهنوردی را دارند

از زحمات جناب آقای علیرضا رادنوعی بعنوان امدادگر تشکر میکنم

در پایان وظیفه خود می‌دانم از حضور ارزشمند خانواده آقای جعفری بعنوان نماد یک خانواده کوهنورد که همه جا در همکاری و همیاری حاضر بودند تشکر کنم.

با افتخار اعلام میکنم این برنامه یک برنامه بسیار زیبا ؛ ارزشمند و جدید در منطقه هزار مسجد بود که برای اولین بار توسط باشگاه قدرتمند چکاد به سرپرستی جناب سجادی اجرا شد.

امیدوارم امسال آغاز گر پیمایش های جدید و منحصر بفرد در منطقه هزار مسجد رویائی باشیم
و این خطه بی‌نظیر را هر چه بیشتر به شما کوهنوردان مشتاق معرفی کنیم.