مقاله های آموزشی

تاریخچه کمپانی دیوتر

[ad_1]

کمپانی دیوتر در یال ۱۸۹۸ توسط هانس دویتر در آگزبورگ آلمان بنا نهاده شد. این شرکت در ابتدا کیف ها و بسته های پستی طراحی می کرد. سپس با اضافه شدن طرح های مختلف کوله ها و کیف ها و چادرها، دیوتر قدم به دنیای ورزش کوهنوردی گذاشت. جالب است بدانید که اولین صعود رخ شمالی دیواره آیگر در سال ۱۹۳۸ با کوله های دیوتر صورت پذیرفته است. سال های جنگ جهانی، ارتش آلمان از امکانات دیوتر در جهت اهداف نژاد پرستانه خود استفاده کرد.

در سال ۱۹۵۳، هرمن بول، هیمالیانورد اسطوره ای آلمانی، با تجهیزات دیوتر موفق به اولین صعود قله نانگاپاربات شد.

رفته رفته نوآوری های دیوتر در زمینه تولید کوله و کیف، شهرت این کمپانی را جهانی ساخت. در سال ۱۹۷۲، دیوتر طراح و تولید کننده کلیه کیف های تیم المپیک آلمان بود. در سال ۱۹۸۴، دیوتر طراحی سیستم aircomfort را انجام داد و دنیای سیستم های پشت کوله ها را متحول کرد.

از سال ۱۹۸۸ تا ۹۱، پیتر هابلر، هیمالیانورد مشهور و اولین فاتح اورست بدون استفاده از اکسیژن، به عنوان مشاور مجموعه دیوتر و تست کننده محصولات جدید آن فعالیت می کرد.

در سال ۹۰ میلادی، دیوتر اولین کوله های مخصوص دوچرخه را طراحی نمود و در سال ۹۵، اولین کیسه خواب ها با برند دیوتر تولید شد.

در سال ۹۹ میلادی، یکی از مشهورترین و پرفروش ترین مدل های کوله پشتی دیوتر با نام تجاری فوتورا futura تولید و روانه بازار شد.

در سال ۲۰۰۶ و با مشارکت  بانوی کوهنورد توانای آلمانی، گرلیند کالتنبرنر، کوله های با طراحی مخصوص بانوان طراحی و روانه بازار شد. کوله های deuter SL با استقبال چشمگیر بانوان از سراسر جهان همراه شد.

در سال ۲۰۰۹، سری EL کوله های دیوتر برای افراد بلند قد طراحی شد و دیوتر را یک گام در راه جهانی شدن به پیش برد.

در سال ۲۰۱۳ دفاتر دیوتر در سراسر جهان تعیین شد و تا به امروز کمپانی دیوتر جای خود را به عنوان یکی از معتبرترین و پرفروش ترین برندهای کوله و کیسه خواب در جهان محکم کرده است.

[ad_2]

لینک منبع

سایت ساز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا